Summa sidvisningar

söndag 12 januari 2014

Danni kommer till Stall Älvasjö 25 januari 2014!!

Danni på Hördur frá Reykjavik segrar i 100m pass på 7,70 sekunder  sept 2012  Bild från mbl.is
Nu är det klart!
Dániel Ingi Smárason kommer till Stall Älvasjö lördagen 25 januari och håller lektioner.
Dániel,hans fru som också är väletablerad ryttare och tränare samt deras 5-årige son bor på Lunden utanför Gislaved d v s Hinnis gård och ska bedriva verksamhet där. Båda har stor erfarenhet och fina meriter med sig från hemlandet Island.

Definitiv anmälan för lektion ska var inkommen via e-mail per mig senast måndag 20/1!!!
Därefter går jag ut med mail till de som anmält och pengarna ska var på mitt konto senast torsdag 23/1 d v s betalning få ske i stort sett omgående.
Vi får dela på reskostnaderna. Dessa delar jag tvärsöver på antalet personer, så rider du 2 lektioner betalar du bara en reskostnad.
Du kan också sätta in paddockaavgiften direkt på mitt konto!!!
Jag återkommer med exakta siffror då anmälningarna inkommit.

Lektion 40 minuter 500kr.
Resersättning totalt 270 kr t  o r d v s med 6 ryttare kostar det  45 kr per person och ju fler vi blir desto mindre kostnad...
Paddockavgift som vanligt 50 kr per ryttare.
Min e-mail: evalotta.grimbladsnabelagmail.com

Ni får gärna sprida detta så vi får så många deltagare som möjligt!

4 kommentarer:

  1. Hej Eva Lotta!
    Viss förvirring här... Rubriken: Danni kommer 25 januari. Inledande text: Dániel Ingi Smárason kommer till Stall Älvasjö lördagen 14 januari.
    I o f s vet väl redan de flesta vad som gäller, men det kan ju vara någon av dina övriga följare som är intresserad.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan!
      Ja det har varit mycket... LÖRDAG 25 JANUARI ska det vara!!!

      Radera
  2. Det är så spännande att läsa om alla roliga träningar som du anordnar på Älvasjö! Man blir så inspirerad och jag kan inte vänta tills jag kan komma upp i sadeln igen och kanske en dag vara med och delta i någon av aktiviteterna:)

    SvaraRadera