Summa sidvisningar

måndag 16 mars 2015

Bett säljes och ännu fler kommer....

Då jag har ett flertal bett som är för långa för min lilla Prinsessa försöker jag rensa bland betten.
Prinsessa har bara 9,5 cm i bettstorlek- väldigt litet - så det är inte många av mina "gamla bett" som passar denna lilla dam.

Här kommer lite bett som är till salu för billig peng och jag kommer att fylla på listan allt eftersom...

Priserna inkluderar ej ev frakt.

Om du är intresserad av något bett, maila mig på evalotta.grimbladsnabelagmail.com eller  skicka SMS 0705213219


Observera att raka bett kan få vara lite längre än övriga, en del säger att man ska ta ca 1/2-1 cm längre än normalt. Jag  är tyvärr okunnig om detta är rätt eller ej.

1. Överst  rakt bett Globus 11 cm+    Bettringar 6,5 cm i diameter      40 kr   SÅLT

2. Rakt bett HorsePower 11 cm          Bettringar 6 cm i diameter        40 kr    SÅLT

3. Waterford bett  Horsepower  11,5 cm  Bettringar 7 cm  Ej mycket använt.  100kr   SÅLT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar