Summa sidvisningar

torsdag 9 april 2015

Bombers bett

Efter många år nu med islandshäst har jag kommit fram till att Bombers bett är outstanding. Nätta, smala, inte för långa och hållbara!!! RIKTIGT bra kvalitet !!! Handgjorda i Sydafrika!

Min "garderob" med Bomberbett består nu av totalt 5 bett - tvådelat med lock up, tredelat med platta, Barrelbett med möjlighet att röra höger och vänster betthalva för sig samt att det då man tar i bettet också låser sig och blir rakt samt slutligen ett isländskt stångbett. Jag har ett par bett i stl 10,5 och ett par i 9,5 då prinsessa har så liten mun :)

Det senaste köpte jag alldeles nyligen till Prinsessa och det var Barrelbettet och det märks tydligt att hon uppskattar bytet av bett och trivs med sitt nya!
Detta bett köpte jag  av Ishesten  www.ishesten.se och fick där ett mycket bra, kunnigt bemötande med mycket snabb leverans!!!

Mer om Bombersbett kommer närmaste dagarna!!! Det är  nämligen tyvärr förändringar på gång inom företaget...

Tredelat

Barrel med lösa ringar  Man kan ta i höger respektive vänster sida oberoende av varandra samt då man tar i bettet blir det som ett rakt bett

2-delat med lockup effekt d v s det kan ej skjuta upp i gommen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar