Summa sidvisningar

söndag 17 juni 2018

PIM-PIM BIS-3 VETERAN


                                                         
Pim-Pim på bordet. Lättvisad och med viftande svans :)

Igår var vi på utställning i Markaryd. Det var en inofficiell utställning som jag valde att ställa ut på inför lite större arrangemang senare i sommar.
Jag har ställt ut i Markaryd en gång tidigare och det var år 1982!!!! Med mig då hade jag min första labrador Minväns Paddington - en brun härlig hane som senare blev full champion och också var en fena på viltspår !
Utställningen i Markaryd var synnerligen välordnad, god stämning och fin bedömning. Man hade också glutenfria och laktosfria alternativ i cafeterian vilket är värt en stor eloge!!!

Så här gick det:  PIM-PIM blev BEST IN SHOW-3!!!!!
                           Phille blev BÄSTA HANE och BIM (Bäst i motsatt kön)

Pim-PIm har fortfarande kvar mycket pigment, inte blivit speciellt grå trots  sina år 8+ 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar