Summa sidvisningar

onsdag 2 november 2011

Skyltat och klart!

Hur ska man hitta till Stall Älvasjö?

En skylt vid inkörseln vore ju inte dumt... Den tanken har slagit mig många gånger!
Tidigare hade jag en bra men inte så stor skylt med Daims kennel, men eftersom jag slutat med hundavel (i alla fall temporärt) tyckte jag inte denna var så aktuell. Nej nu är det ju mer och mer häst som gäller - så varför inte fixa en ny.
Hjälp till detta ?  Naturligtvis Mats!  Han är full av ide´er, kunskap och action :)!

Så här blev det.  Vi startade med släpet, fortsatte med stallet , som fått två  fina islandshästar -  en under vardera lampan och avslutade det med en i mitt tycke fantastiskt fin "bild" PÅ huset vid infarten. Jag är jätteglad och storbelåten!!!

Stall Älvasjö är ett registrerat gårdsnamn hos SIF (Svenska Islandshäst Förbundet).

How to find the stable???  I have got very nice signs for the trailer, the stable and a very nice one on the house - easy to see and matching the house very well!
Not easy to find the signs but I had real good help and I am so satisfied over the result!!!!
Transporten. Nu kan alla se vem som åker här!

En häst under vardera lampan på stallets framsida.

Så häftig!
Svart skylt med vit text på grått hus med vita fönster. Det enda jag inte kunde matcha var de röda dörrarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar