Summa sidvisningar

onsdag 18 februari 2015

Till salu- sadel i skick som ny For sale


Säljer nu min mycket välvårdade och inte mycket använda sadel Santa Cruz Arthur de Luxe.
I skick som ny!!!

Sadeln ger ryttaren en mycket bra sits med bra stöd. Man känner sig trygg i sadeln.

Jag köpte den till en häst som  jag till en början med hade svårt att hålla balansen när jag red p g a  att hästen hade så stora rörelser. Därefter har jag haft den till ett sto som nu går i avel och därför har sadeln inte använts under hela 2014.

Sadeln är gjord i kalvskinn, har  traditionell stålförstärkt träbom med 10 års garanti. Rostfria stigläderkrampor och långa stroppar.

Sadeln är från 2012.
Passar de flesta hästar med inte alltför svängd rygg.

Pris: 6 800 kr

Om du är intresserad kontakta mig via email: evalotta.grimbladsnabelagmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar