Summa sidvisningar

måndag 20 juni 2011

Nu är jag igång med min enkla blogg !

Hej kära besökare !

Jag är Eva Lotta Grimblad och har skapat denna bloggen för att berätta om mina erfarenheter jag får, när jag rider mina islandshästar. För närvarande har jag tre islandshästar i min ägo. Brádur från Skattegården född 1999, Áthena frá Skridulandi född 2001 och Kolur frá Hömrum född 1990.

Brádur är min nyinköpta härliga välmeriterade valack, Áthena är ett sto med stor kapacitet, som nu går i träning hos Juliane Klink och Kolur är min gamla trogna kamrat  - en riktig gentleman.

Áthena och Brádur är mina tävlingshästar och de tävlar båda i klass A.


Här kommer också att finnas rapporter om hundarna Daims Misty Dawn  svart labrador född 2002, Applejacks Jinky Board (Jolly) - gul labrador född 2007 samt mopsen Rossmix Primrose (PimPim) född 2010.

Min blogg kommer jag att fylla med sådant, som är av allmänt intresse för islandshästintresserade.


Jag tar gärna emot tips, kritik och kommentarer.

Välkomna hit !

Eva Lotta

2 kommentarer:

  1. Hej,jag heter Lars Fex, vi träffades på GK-uttagningen hos Bäckströms.
    Du behövde en ny häst och frågade mig.
    Är nyfiken om du tittat på Fojehofs sida
    och Jólnir från Fexgården?
    Ses vi på GKSM i Norrköping?
    Hälsningar Lars

    SvaraRadera
  2. Hej Lars!

    Har kollat. Hästen är fin, men jag har kommit fram till att jag nog ska ha ett sto trots allt. Jag hoppas vi ses i Norrköping!!!
    MVH!
    Eva Lotta

    SvaraRadera