Summa sidvisningar

måndag 3 december 2012

"Träning"

Någon har betalat till lektion 8/12 men inte angivit namn utan bara skrivit träning på inbetalningen!!!

Detta betyder att jag inte kan meddela vid ev ändringar eller skicka schema i mailform. JAG VET JU INTE VEM JAG SKA SKICKA TILL!!!

Du som  vet att du INTE ANGIVIT DITT NAMN  vilket jag upprepade gånger skrivit att ni MÅSTE göra, jag kan inte se vilket konto pengarna kommer ifrån , var vänlig kontakta mig snarast möjligt per mail eller telefon! Att pengarna gäller träning är självklart eftersom det bara är pengar till detta som går in på detta konto!

Jag har väldigt svårt att förstå att det ska vara så svårt att följa angivna instruktioner som funnits hela tiden:
1.  Anmäl per mail antal lektioner och typ av lektion som önskas
2. Betala i god tid före angivet sista datum  till angivet konto och skriv ditt förnamn  på betalningen
KLART!!!

Mail: evalotta.grimblad snabela gmail.com

Konto: Handelsbanken  6748 623851598

Det är nu klart att Juliane kommer oavsett väder.

Återkommer med schema och ev ändring av träningsplats då jag kollat av alla anmälningar (betalningar) tisdag kväll.

MVH!
Eva Lotta


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar