Summa sidvisningar

onsdag 17 april 2013

Konsekvenser

Vid flera tillfällen har jag här på bloggen förklarat hur anmälning och betalning till Julianes lektioner ska gå till. Trots detta falerar det fortfarande av och till  !

Anmälan sker via mail senast på det datum som anges för varje lektionstillfälle. Anmälan är bindande, får du förhinder kan du själv hitta ersättare. I annat fall gäller endast läkarintyg eller veterinärintyg för återbetalning.
Anmälan och att du är med bekräftas via e-mail, även om du inte fått plats.

Betalning. Pengarna ska vara insatt på angivet kontonummer Handelsbanken  6748 623851598 senast det datum som anges på bloggen för varje lektionstillfälle. Inbetalningen ska märkas med ditt förnamn!
Snarast möjligt efter sista betalningsdag skickar jag ut schema och försöker ta hänsyn till de önskemål om tider som ev finns angivna vid anmälan!

Har pengar ej inkommit på kontot  i rätt tid skickas det ut faktura från Änghaga Islandshästar.

Försening av betalning innebär att Juliane får extraarbete, jag får extraarbete  samt att schemat för lektionstiderna försenas. Försenad anmälan godkänns inte!

OBSERVERA att kontantbetalning vid lektionstillfället ej godtages!!!

TIPS!!!   Lägg en påminnelse i telefonen ett par dagar före  varje sista anmälningsdag och betalningsdag!!!!

Jag vet att reglerna är tuffa, men det är enda chansen att få det att fungera på ett vettigt sätt när så många är inblandade. Dessutom blir det inga tveksamheter om vad som gäller, vilket jag anser vara en fördel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar