Summa sidvisningar

tisdag 9 april 2013

OJ! OJ! OJ!


För drygt 3 veckor sedan lämnade jag min Prinsessa hos Juliane på Änghaga Islandshästar. Jag var lite tveksam till det ska jag erkänna :)
Idag fick jag mail från Juliane, jag ska hämta Prinsessa ganska snart och så här ser det ut idag!!!
Prinsessa  är femgångare och blir 6 år i år.

Three weeks ago I handed over my Princess to Juliane Klink for training. I was a bit suspicious of what should come out of it ...
Today I got an e-mail from Juliane, I will take Princess home quite soon and so it looks today!!! Not bad at all!!!
Princess is a fivegaiter and she will be 6 years this summer.



TUSEN TACK Juliane, du är fantastisk på att utbilda både hästar och människor!!!
Och som du skrev "det var ett rätt bra köp du gjorde"   HA,ha!!!

Nu gäller det bara för mig att förvalta pundet väl...  Dock med fortsatt stöd av Juliane eftersom hon kommer hit regelbundet och ger lektioner.

Thankyou very much Juliane- you are fantastic good in educating both horses and  people!!
Now it is up to me to take care of all the progress Princess has done!







Alla bilderna är tagna av Pia Burman, Änghaga Islandshästar

All photos are from Pia Burman, Änghaga Islandshästar

3 kommentarer:

  1. Det var det värsta!!! Det ser helt otroligt ut! Lilla fina Prinsessa... Hon var bra tidigare, men det här är extremt! Och henne skall vi hämta på fredag - det gäller att köra försiktigt... :-)

    SvaraRadera
  2. Ojojoj !

    Sista bilden säger det mesta. Vilken rörelse och vilken rymd.
    Se på hennes huvud........det utstrålar vilja och koncentration.

    Och du, hon är bara 5 år. Tänk om 2 år.......

    mats

    SvaraRadera
  3. Tack för era kommentarer!
    Ja, hon har det där "lilla extra"! Nu gäller det bara att fortsätta utveckla och utbilda henne på rätt sätt och i rätt takt, men jag har ju god hjälp so tur är!
    OCH det bästa av allt är att Prinsessa har en så fantastisk mentalitet!!!
    Eva Lotta

    SvaraRadera