Summa sidvisningar

tisdag 1 juli 2014

DAIMS PINUPPA "Märtha"


Egentligen hade jag täkt behålla bäge tikarna tills de blev 4-6 månader gamla, men när Karolin från Ljungby ringde tyckte jag det lät så bra, så jag beslöt mig för att sälja en av dem lit tidigare.
Det var inget lätt val!!!
Märtha är så fantastiskt söt, hennes huvud, uttryck och pigment är suveränt och hon har inga egentliga "fel" exteriört eller mentalt, men jag var ju bara tvungen att välja!!!
Märtha kommer att bo med Daniel och Karolin men också med 3 katter varav 2 är nakenkatter!
Det har fungerat mycket bra och Märtha är i den lyckliga sitsen att hon i stort sett aldrig kommer att vara ensam hemma eftersom  både husse och framför allt matte kan modifiera sina arbetstider så det verkligen passar djuren!
Roligt för mig att få en valp på lite närmare håll och som grädde på moset har vi kommit överens om att IFALL jag skulle vilja ta en kull valpar på Märtha så får jag lov till det!!
Tusen tack till Daniel och Karolin för det!  Det är inget jag planerar, men man vet ju aldrig vad som kan hända.

Själv har jag behållit Daims Pixie som är en mycket aktiv dam med fantastisk kropp och mycket gåpåaranda!  Bilder på henne kommer lite senare :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar