Summa sidvisningar

onsdag 6 mars 2013

Möte 21 mars

En som har många ideer och åsikter och som gärna presenterar  dem genom att "sjunga" är Pim-Pim


21 mars tänkte jag att alla som är intresserade och har tid är välkomna hit till Stall Älvasjö för ett möte.
Syftet är att diskutera kommande aktiviteter, tider för dem och också bara "brainstorming" - spontant och positivt!!!

Min förhoppning är att vi ska  tänka "brett" d v s inte bara lektioner och tävling utan att också ett otal andra roliga, spännande, avkopplande aktiviteter kan komma upp. Kanske behöver inte hästarna vara med på allt???

Vi ses kl 19. Jag bjuder på kaffe/the med tilltugg av något slag och det kommer att finnas både sockerfritt, glutenfritt och laktosfritt. Har du någon annan  av matintolerans, så kontakta mig någon dag innan mötet.

Anmälan är ett måste så jag vet ungefär hur många vi blir. Anmäl  senast 19 mars.

Skicka ett mail om du tänker komma till: evalotta. grimblad snabela gmail.com

Varmt välkomna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar