Summa sidvisningar

onsdag 18 juni 2014

DAIMS PRINS DAIMS PRINCE






Valparna har nu börjat att lämna  mamma Pim-Pim och mig. Det är både sorg och glädje jag  känner. Jag älskar dem alla, men man kan bara inte ha kvar fem busiga, kissande, bajsande aktiva små mopsar - det finns inte en chans att räcka till...  Alla valparna har  fått riktigt, riktigt  bra nya hem och det känns jättebra och naturligtvis kommer jag att  ha kontakt med dem framöver. Flera av dem hoppas jag få tillfälle att se på utställning :)
DAIMS PRINS har nu flyttat till Göteborg och sin nya matte Marie och husse Marcel. De har tidigare haft mops och är mycket kunniga om rasen.
Prins tog det hela med ro och har funnit sig väl tillrätta i sitt nya hem.
Bara efter ett par dagar testade han på att kolla deras segelbåt  och "kajseglade" med bravur.
Naturligtvis med riktigt säker flytväst!!!
LYCKA TILL till både Prins och hans nya husse och matte!!!





The puppies have now began to move from their mother Pim-Pim and me to their new homes. It is  a bit hard to leave them but also very nice to know that all of them will go to very, very new good homes and families! And I know  I will see them again , some of them  in dog shows,  I hope :)

DAIMS PRINCE  has now moved to his new family in Gothenburg. He has already tried the life as ship-dog and he did it very well!!
All the best to little Prince and his new owners Marie and Marcel!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar