Summa sidvisningar

torsdag 18 september 2014

Fautras Provan Premium TILL SALU! SÅLD!!! SOLD!!!

Trailern såldes nästan direkt efter jag lagt in annonsen till en mycket glad hästägare i Skåne .
Hon har redan testat med häst och "som vanligt" i denna  fina trailern gick hästen bara direkt in :)

Nu säljer jag min fina trailer  av märket Fautras - transporternas Rolls Royce!!!

Det är inte så många Fautras som kommer ut på begagnademarknaden - de flesta håller hårt i dem :)

Min är tillverkad år 2011 men inte satt i trafik förrän 2012 mars då jag köpte den. den är fullständigt genomgången av Mekonomen för  1 vecka sedan.  Besiktning ska ske för första gången senast mars 2016.

I Frankrike är trailern godkänd för 140 km/tim men här är du ju vanliga 80 som gäller!!  Den ligger som en smäck på vägen!

Förutom "normal" utrustning innehåller min  hingstvägg (kan tas bort), sadelkammare, trådlös kamera, sommardäck och dubbdäck, fästen till matskålar och sist men inte minst det fantastiska AIDsystemet!!!
Du kan välja mellan att  lasta ut hästen fram eller bak  - jag har gjort olika med olika hästar. Frambommen är lätt att ta loss och sätta tillbaka. Hela inredningen kan tas ur och även detta är lätt då jag klarat det själv.

Det finns inga skador på transporten, välhållen.

Pris: 87 000

Länk med video av hur AIDsystemet fungerar:
http://www.youtube.com/watch?v=n1NUaCNrQb4


Bilder på transporten:




Är du intresserad så kontakta mig via mail:
evalotta.grimbladsnabelagmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar