Summa sidvisningar

tisdag 11 september 2018

Ny tavla som jag längtat efter!!!

Och idag blev den min!!! Föll för den totalt i somras då jag såg den på utställning. Tack Treell Treell för att jag fick köpa den!! Blev perfekt på väggen hemma - och jag kan och ska njuta av den långa stunder varje dag!!! 
Underbar teknik, så välgjord och extra plus för silverkornen i den- den första med den tekniken i konstnärens produktion.
Hästen tittar på en var man än befinner sig i förhållande till tavlan!! 
En fantastisk målning av en fantastisk konstnär!!!!

Today it became mine!!!  I found it at an exhibition thees summer and loved it immediately!! Thank you to the painter - TreellTreell - for letting me buy it! it is perfect om my wall and I can enjoy it every day!!!
Wonderful work and extra plus for the silver grains in it - the first one with this in your work!!!. The horse is looking at you wherever you stand!!
A fantastic painting from a fantastic artist!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar