Summa sidvisningar

lördag 3 december 2011

Lektioner för JULIANE KLINK i Halmstad

14 januari och 18 februari planerar jag att ta hit Juliane Klink för att hålla lektioner för intresserade islandshästryttare.

Juliane har  lång, gedigen bakgrund som tränare, avelsvisare och inte minst som tävlingsryttare! Hon vann T2 World Cup i Danmark förra året!

Juliane har tränat, avelsvisat och tävlat mitt sto Àthena och detta har hon i mitt tycke gjort väldigt, väldigt bra!

Jag har tagit lektioner för Juliane med min Brádur i knappt ett år och jag har haft mycket nytta av detta!

Så nu får ryttare omkring Halmstad som är intresserade av att pröva på att rida för Juliane en chans. Min förhoppning är att det ska bli regelbundet återkommande tillfällen!

Jag kommer att informera mer om upplägg och kostnader, men aktiviteten är planerad att äga rum på Avragård utanför Halmstad  2 km från E6 invid väg 26 (Nissastigen) mot  Jönköping.

Är du intresserad så maila: evalotta.grimblad(och så snabel a )gmail.com  Detta skrivet så här för att förhindra spam


Juliane och Áthena frá Skridulandi på avelsbedömning Margretehof i våras. Áthena fick 7,90 totalt och 7,95 för ridegenskaper!

Juliane och en Salu- och träningshäst hos Juliane


Ytterligare en häst som är i träning och till salu hos Juliane. Pila från Smemåla

VÄLKOMMEN!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar