Summa sidvisningar

fredag 15 juni 2012

Katt hittad Cat found


Bedårande kattflicka med uttersvans- precis som en labrador + mycket speciell teckning.  Vem är hon???


Idag jamade och jamade det utanför mitt köksfönster och när jag gick ut fann jag en bedårande, ganska social liten kattfröken med mycket speciell teckning på svansen.  Hon tillbringade i stort sett hela dagen på min gräsmatta och i dungen med granar.  Jag serverade henne kattmat från burk och vatten, men hon har inte ätit.
Framåt eftermiddagen följde hon efter mig till grannen (som har en egen kattflicka) och så satte hon sig i deras cypressdunge.
Finns det någon som känner igen denna lilla fina katt så finns hon i Älvasjö!!!!

Today I heard a cat outside my kitchen window and when I went out I found a very charming, quite social little femal cat with a very special tail. She spent the whole day in my garden but in the late afternoon I went to my neighbours and she sat down in their garden. (they have a cat oftheir own).
I fixed food and water for the little cat, but she neither ate or drank - so now we just look for the owner of this beautiful girl. So far she is still in Älvajö!!!

Kolla svansen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar