Summa sidvisningar

söndag 17 juni 2012

Mer lektioner!


Freyja och jag på ovalbaneträning för Juliane


Nu är det snart dags för nya lektioner här i Älvasjö med Juliane Klink som instruktör. Bokade dagar är nu lördag 30 juni samt lördag 14 juli

Tidigare lektioner har varit mycket uppskattade och det är ju bara så roligt att vi nu får  kontinuitet i träningen!

Anmäl till mig via e-post eller SMS  evalotta.grimblad at gmail.com  eller  070 5213219 senast 21 juni respektive 7 juli.

Pengarna ska vara insatta på mitt konto senast 26 juni respektive 10 juli för att jag ska kunna göra schema i rimlig tid och Juliane beställa buss- och tågbiljetter!

Kostnad: 300 kr per lektion och 350 kr för tillridning. Paddockavgift 50 kr betalas direkt till mig.

Pengarna ska var insatt på Handelsbanken konto :  6748 623851598

OBS!  Denna gång accepteras inte anmälan eller betalning efter ovan angiven tid!

VÄLKOMNA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar