Summa sidvisningar

torsdag 13 november 2014

Två nöjda "kunder " Satisfied buyers

Nu har jag fått feed back från Annicka som köpte min trailer Fautras Provan Premium. Hon är så glad för transporten, och även hästen har gillat den från första början!
Och skulle jag köpa en ny trailer hade jag garanterat valt Fautras igen tack vare det suveräna AID-systemet!!!

Visst ser de glada och nöjda ut på den fina bilden hon skickat!

Now I have got feedback from Annicka who bought my trailer Fautras Provan Premium. She is so satisfied and even her horse likes the trailer very much!


Själv är jag  supernöjd med min fina Theault och jag har kört flera resor med den nu med både en och två hästar i samt också med hundar och utställningsutrustning. Det är så ENKELT och lätt att lasta, packa och köra.
Fungerar perfekt!!
Dock har jag inte övernattat i den ännu, men det blir säkert tillfälle till det framåt våren :)

I am so pleased over my fantastic Theault. I have driven it some times now with one and also two horses in it and also to a  dog show with all equipment for that type of arrangement.  It is so easy to load it and drive it.
It works perfect!


Njord från Skeppargården och Prinsessa åkte hästbuss ihop tur och retur Småland
för ett par veckor sedan. Fungerade jättebra!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar