Summa sidvisningar

tisdag 17 april 2012

Nya lektionsdagar med Juliane Klink och nytt pris

Helgens tävlingskurs och lektioner med Juliane blev MYCKET uppskattade. Jag har fått ett flertal mail och SMS från deltagarna med bara ros och jag har också fått flera förfrågningar från "nya intresserade" om det blir fler tillfällen.

OCH det blir det!!!  Här kommer datum som skulle kunna fungera:

1    maj
27  maj
14  juli

Juliane och Àthena frá Skridulandi mars 2012

Lektionerna kommer att hållas här hos mig i Älvasjö.

Eftersom det visat sig att de flesta hästar och ryttare faktiskt inte orkar mer än en lektion på 30 min (det är intensiva pass) har Juliane beslutat att minska tiden till 30 minuter och också priset till 300kr per lektion.
Detta förutsätter att ekipaget är uppvärmt så man kan börja arbeta/träna direkt!

Möjligheter för att Juliane rider till din häst finns naturligtvis också. Kostnad 350 kr per gång.


Så för att kunna planera vill jag ha intresseanmälan snarast möjligt!!!  
Precis som tidigare gäller att först till kvarn får först mala och "väntelista" sätts upp därefter också.

Áthena igen


Maila namn och det / de datum ni är intresserade av till mig på adress:
evalotta.grimblad(snabel a)gmail.com   så fort ni kan. Först till kvarn får först mala!!!

Jag återkommer tämligen snart med uppgifter om 1/5 d v s definitiv anmälnings- och betalningsdag samt övriga möjligheter och kostnader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar