Summa sidvisningar

tisdag 17 april 2012

Test

Ljuset (!) var inte lätt att fotografera i




I helgen när jag besökte mina grannar Ulla och Torbjörn, som brukar hjälpa mig med både hundar och hästar när jag är iväg, så bestämde vi att Ulla skulle komma och prova Brádur bara för skojs skull.

Ulla och Torbjörn har två jättefina halvblod, där Torbjörn tävlar den ena i hoppning.
Ulla har islandshästen Garpur för fritidsridning och sedan har man minishettisen Dollan, som är bland det sötaste man kan tänka sig!!!

Ikväll var Ulla här och det gick jättebra!  Tyvärr är jag inte någon större fotograf och bilderna är tagna med min mobil - men så här blev det!  Ulla red alla gångarterna och fick Brádur i en jättefin form! Enda lilla problemet i början var Brádurs så jättestora steg i traven, men även det fungerade väldigt snabbt. Inte dåligt för att vara första gången.

When I visited my neighbours  Ulla and Torbjörn this weekend we decided that Ulla should come here and ride  Brádur - just for pleasure.

Ulla and Torbjörn have four good horses and Torbjörn is competing one of them in show jumping.

I am NOT a good  photographer so the pictures are not of good quality - but the riding was very good!!


Fin trav- men den var ännu bättre i verkligeheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar